Arçelik

4.2
(23)

Arçelik adres, telefon, yol tarifi ve yorumları yer almaktadır.

Adres : Saray, Yunus Emre Cd. No: 20/A, Alanya – Antalya

Telefon : (0242) 511 75 80

Arçelik Yol Tarifi

Arçelik Antalya ilinde hizmet vermektedir. Açık adresi Saray, Yunus Emre Cd. No: 20/A, Alanya – Antalya olan Arçelik, işletmesine (0242) 511 75 80 nolu telefon numarasından ulaşabilirsiniz. Ayrıca Arçelik ulaşım ve yol tarifi bilgilerini alabilmek için yukarıda yer alan haritayı kullanabilirsiniz. Sayfamızın altında bulunan Arçelik yorumları bölümünü inceleyebilir, firma puanını görebilir ve isterseniz sizde yorum yaparak deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Arçelik hakkında daha detaylı bilgi almak yukarıdaki bilgileri kullanarak Arçelik ile iletişime geçebilirsiniz.

Sayfamızda yer alan Arçelik ile ilgili tüm bilgiler Google Maps kaynağından çekilmektedir. Bilgilerin doğruluğundan firmamız sorumlu tutulamaz. Arçelik için yapılan yorumların sorumlulukları yorum yapana aittir. Arçelik bilgilerinde hata yada eksiklik olduğunu düşünüyorsanız yada Arçelik sahibi iseniz ve işletme bilgilerinin kaldırılmasını istiyorsanız bize iletişim sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

Burayı Puanla

5 Yıldıza Kadar Bir Puan Seç

Ortalama Puan : 4.2 / 5. Toplam Oy : 23

Burayı ilk değerlendiren siz olun.

Alanya Arçelik Yorumları

  1. 21 mayıs 2020 tarihinde evime yakın olduğunu için buradan klima almaya gittim. Küçük bi aksaklık oldu ve bi sonraki gün tekrar gittim. (GİTMEZ OLAYDIM) Aynı zamanda akşamdan sabaha btu’sunu tekrar düşündüm ve 9000 btu karar verdim. Evim 1+1 ve odamda 15 metrekareydi odamın şartları ve konumunu gereği 900 btu idealdı ama öte yandan da tüm eve etki etsin istiyorum
    İkinci sefer gittiğimde benim istediğimin aksine farklı bi klima önerdiler bende onu aldım. (ALMAZ OLAYDIM) Daha sonra öğrendim ki onların önerdikleri klima 3 yıl garantili benim istediğim ise 10 yıl garantili tabiki hemen mağazayı arayıp kendi istemiş olduğum klimaya değiştirttim benden fiyat farkı olduğunu ve bunu tahsil etmem gerektiğini söylediler bende hemen kabul ettim ve gittim farkını ödedim. Fakat tüm olanların yanında 9000 btu da tereddütte kaldım. Aynı zamanda farkı ödemek için gittiğimde bunuda söyledim tekrar bi değişilik olmaması adına ama kimse benim söylerime kulak asmadı.Bende tekrar düşündüm küçük bi araştırma yaptım ve tüm araştırmalarım 12000 btu olması yönündeydi tekrar aradım ve 12000 btu istediğimi söyledim. Tüm bunları,tüm bu bilgileri kendi imkanlarım doğrultusunda edindim. Kimse de zahmet edip bunları ne bana sordu nede sorduğumda söyledi. İlk değişimde hemen yardımcı olunurken ikinci değişimde böyle bişey olmadı ilkinde de sanırım üstüne para vereceğim için değişim oldu ikincisinde ise fiyat aynıydı bende ondan sonra bişeyler değişmeye başladı ben her ne kadar öngörülü bi şekilde davrandıysamda ilkini anında değiştirmelerine rağmen ikincisinde aynı şeyi yapmak istemedikler “aslında sana 9000 btu yeter gibi tekrarlamalar yaptılar” ama bilmedikleri bişey vardı ki onu bilemediler bu değişim olacaktı ben onlara bunun için bi süre bile tanıdım bekleyebileçeğimi söyledim bunu ben söyledim onlar söylemediler söyleme tenezzülünde bile bulunmadılar. Ee sonunda bu olaylar cuma günüydü ve önümüzdeki çarşamba değişim yapabileceklerini söylediler.
    Perşembe günü servis aradı klimanızı takmaya geliyoruz tabiki seve seve kabul ettim konuşmanın bitimine yakın klimanın kaçlık olduğunu sordum ve bilin bakalım klima kaçlık 9000 luk şok oldum.
    Mağazadan görüştüğüm beyi aradım bana verilen cevap siz dün mağazaya gelip neden hatırlatmadınız neden tekrar söylemediniz pardon farkındamısınız bilmiyorum ama burda benim bi hatam yok hata sizin hatanız tabiki onun nezdinde onun bi hatası yok. Üstüne üstlük tüm bu olanların üstüne bana hala en son kullandığı cümle “aslında sana 9000 btu yeter” ne gerek var gibisine çünkü benim ne istediğimin bi önemi yok Neyse mağazadan başka birisi aradı ve durumu teyit etti.
    Klimanın o anda değişim yapılabilineçeğini ancak fiyat farkı olduğunu söyledi. İlk gittiğim gün çok iyi hatırlıyorum ki fiyat bilgilendirmesi yapılırken bana 12000 lik klimanın söylendiği fiyattan o an daha yükseği söylendi. Durumun her ne kadar çok iyi farkındaysamda ikinci arayan kişiye hayır ilkinde bana bu fiyat söylenmedi şu fiyat söylendi dediysemde kendimi anlatamadım’ kadınında son cümlelerinde şu şekildeydi alıyorsanız bu fiyat almıyorsanız……… gibi bi tavır sergilendi. Benimde de artık sabır kalmadı doğal olarak çünkü iki saat sonra da ameliyat olcam resmen sinir krizi geçirdim. Bende iade talebinde bulundum. Sonra bi değişimler bi tavırlar iade etmemek için elinden gelen numaralar falanlar filanlar…
    Ameliyatımdan çıktım hala bi değişiklik yok bende artık müşteri hizmetlerini aradım onları aradığım halde gün atma peşindeler kabul etmedim. Bigün sonra sargılı bi şekilde o halde kalktım gittim iade için ağzımı acmadığım sadece iadem olsun istiyorum başka da bişey istemiyorum orda bi konuşmalar bi konuşmalar (içerde müşterileriler var) sanırsın ki o kişi müşteri ben satıcıyım her ne kadar haklı olsamda artık pes dedim içerdeki insanlardan ben utandım.
    Sonunda iadem gerçekleşti parayı aldım gidiyorum arkadamdan söylenen sözler inanamazsınız nasıl bi çirkinliktir “TERBİYESİZ” “DİLENCİ” gibi neler neler tüm bu sözler hakkım olanı geri istediğim içindi.

    HAYATIM DA BÖYLE BİŞEY NE GÖRDÜM NE DUYDUM

    BU KADAR SAYGISIZ OLUNMAZ.

  2. İlgi alaka güzel ben alış verişi ordan yaparım begeniyom

Comments are closed.