Ravza Restaurant

4.5
(1280)

Ravza Restaurant adres, telefon, yol tarifi ve yorumları yer almaktadır.

Adres : Yeni Çarşı Mah., Zambak Sk., Alanya – ANTALYA

Telefon : (0242) 513 39 83

Ravza Restaurant Yol Tarifi

Ravza Restaurant

Ravza Restaurant ANTALYA ilinde hizmet vermektedir. Açık adresi Yeni Çarşı Mah., Zambak Sk., Alanya – ANTALYA olan Ravza Restaurant, işletmesine (0242) 513 39 83 nolu telefon numarasından ulaşabilirsiniz. Ayrıca Ravza Restaurant ulaşım ve yol tarifi bilgilerini alabilmek için yukarıda yer alan haritayı kullanabilirsiniz. Sayfamızın altında bulunan Ravza Restaurant yorumları bölümünü inceleyebilir, firma puanını görebilir ve isterseniz sizde yorum yaparak deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Ravza Restaurant hakkında daha detaylı bilgi almak yukarıdaki bilgileri kullanarak Ravza Restaurant ile iletişime geçebilirsiniz.

Sayfamızda yer alan Ravza Restaurant ile ilgili tüm bilgiler Google Maps kaynağından çekilmektedir. Bilgilerin doğruluğundan firmamız sorumlu tutulamaz. Ravza Restaurant için yapılan yorumların sorumlulukları yorum yapana aittir. Ravza Restaurant bilgilerinde hata yada eksiklik olduğunu düşünüyorsanız yada Ravza Restaurant sahibi iseniz ve işletme bilgilerinin kaldırılmasını istiyorsanız bize iletişim sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

Burayı Puanla

5 Yıldıza Kadar Bir Puan Seç

Ortalama Puan : 4.5 / 5. Toplam Oy : 1280

Burayı ilk değerlendiren siz olun.

Alanya Ravza Restaurant Yorumları

  1. Ravza benim eski yıllarım gibi kaliteli değil süper İskender söyledik üzerindeki ekstra et çiğ olarak geldi…hiç keyif almadım…yetkilisine de duru.u

  2. HAKKIMIZDA
    Ravza’ nın Temelleri 1955 Yilinda Hacigökmen Ailesinin Büyük Oğlu Haci Ahmet Gökgül Tarafindan Atilmiştir. 1955 / 1980 Senesinde İşletmemiz Ravza Adini Alarak 12 M² Bir Dükkan ve 3 Masa İle Başlamiş Olduğu Bu İşte Bugün 3 Katli Binasi Ve 250 Konuğunu Aynı Anda Ağirlayabilen Bir Restaurant Kimliğine Kavuşmuştur.

    Alanya Halkı İşe Başladiğimiz Yillarda, Yöresel Yemeklerimizden Pide Ve Lahmacunu Tanımıyorlardı. Pide Ve Lahmacunu Halkimizda Tanitmak 3 Yilimizi Aldi. O Dönem İçin Bir İlki Gerçekleştirerek Köy Dolmuşlarinda, Halk Otobüslerinde Ve Sokaklarda Bedava Tadimlik Dağitarak Tanıtmayi Başardık.

    Yemek Hizmetimizde Kaliteyi Sağlarken, Personelimizin Konusunda Uzman Ve Eğitimli Kişilerden Oluşması, Kullandığımız Malzemelerin Kaliteli ve Taze Ürünlerden Oluşmasına Özellikle Dikkat Ediyoruz. Yemeğin Hazirlik, Pişirme Ve Servis Aşamalarında Hijyen Kurallarına Tam Olarak Uyulmasi, Personelimizin Verilen Eğitimlerle Bilinçlendirilmesi Temel Anlayışımızdır.Teknolojinin Tüm Olanaklarının da Katkısıyla Personelimizin Titizliği İle Yiyecek İçecek Sektöründe Çağdaş Hizmeti Yakalamak ve Bu Alanda ki Gelişmelere Uyumlarının Sağlanmasi İçin Gerekli Çabayı Harcamak Temel Prensiplerimizdir.

  3. Müşteriler tafsiye edebileceğimiz restaurant sordular çalışma arkadaşım satış yaptığı musterilere Ravza restauranti tafsiye etti ve gönderdi müşterileri oraya onlarda bizlere nezaket göstererek bir dürüm gönderdi bizlere gerçekten hamur kokusu vardı durumun ve pismemisti lavaş ekmeği gerçekten tat yoktu onlara tafsiyem durumleri iyi pisirmeleri ve tat vermeleridir

  4. Çok ama çok yoğundu. 3 kişi gitti. 2 kişinin yemeği geldi yemeklerimizi yedik çaylarimizi içtik. Daha sonra 3. Kişinin yemeği geldi. Bu yoğunlukta normalmiydi bilemiyorum

Comments are closed.